Followers :)

Syok Gilaa !!

Assalammualaikum :)
hihii aku dah delete semua entry aku selama ni . so this is my first entry ler :) actly sekarang ni aku kat thailand . haha lagi berapa hari je lagi kan nak sekolah tapi aki still boleh relax :) aku pun tak tahu nak balik bila sebab banyak tempat lagi nak pergi .. family kat sini dah lah ramai gila . merata-rata diaorang duduk .. jadi kitaorang ( aku , adik , mak ) pun terkejar kejar lah nak pergi jumpa family sana sini :P

blog aku ni pun tengah tunggang langgang xD sebab edit kelam kabut :) aku tahu lah tak lawa .

bytheway sekarang ni kitaorang kat rumah nenek saudara aku kat bangkok . baru sampai .. ramai gila cousin . syok gilaa :) ni yang buat aku makin malas nak balik malaysia . huhuu xD nasib baik barang barang asrama dan sekolah dah cukup . aku banyak guna barang tahun lepas je .. sebab masa mula mula cuti tu pun , kitaorang dah sampai kat thailand .. sekarang ni dah nak buka sekolah .. tak tahu nak balik bila . entah sempat ke tak .. nanti karang terpaksa cuti masa first day sekolah , kena soal macam macam pula dengan cikgu . terutama puan mastura ler kot xD hihii pandai pandai aku jee :) kay lah thanks baca tata bye :)
THANKS READING :) LIKE KALAU SUKA YA ;)

No comments: