Followers :)

2012 :) PLEASE BE NICE WITH ME :)

Assalammualaikum :)

Hiwhiwhiw :) aku lewat ke update pasal 2012 ni ? lewat ke lewat keee ? ah lewat berapa jam je kan ? :D

Huh ! tak sangka aku dah umur 14 tahun --' seriously tak percayaa ! kalau 13 tu , okey lagi . ni 14 ? besar sangat dah kan ? tapi best lah kan sebab boleh ber fashion fashion tikit * blinkblink xD bukan apa , aku jatuh cinta betul kalau nampak akak akak yang comel lotee pakal shawl , pashmina bagai :) kalau pakai macam tu semua masa umur awal lagi , tak syok sangat , tak ada feeling xD bhahaha tapi kalau pakai umur 14 , 15 macam tu okey lah kan ? :)

oups aku dah terlari topic . hiwhiw xD oh bytheway , aku harap sangat sangat sangat sangat lah tahun 2012 ni tahun tuah aku :) mana tahu ada apa apa best kan ? amiiin :)

jom senaraikan azam aku :) hiwhiw nama ayah saya lah xD haha famous ayah aku :) * k tipu je :D

nak jadi yang terbaik dari ladang xDD

belajar rajin rajin :) insyaallah :) doakan kay ?

jadi anak , cucu , kakak , kawan yang baik :D hiwhiww boleh ke ?

tak tinggal solat :D

kurangkan online :) sehari 5 minit online . *k tipu jee xD


tak gaduh gaduh dengan orang lain dah :)

berfikiran matang ;D


dapat tunaikan semua list kat atas niii  :D weeee :) 

haha tu je lah .. mood aku happy jee xD hihii :) k lah thanks baca :) byebyee :)
THANKS READING :) LIKE KALAU SUKA YA ;)

No comments: