Followers :)

Hot ? PERLU KE ?

hiwhiww tengok tittle gedik gila kan kan ? huhuu memang pun :D

sekarang ni kat facebook , semua orang berkejar kejar nak jadi hotstuff apa lah bagai --' perlu ke ? atau bahasa lebih kasar , emm ' boleh bawa mati ke ke-hot-tanan korang tu ? ' hiwhiww ? *jahat* aku geram sangat orang yang nak cari hot hot ni .. aku sikit pun tak hairan lah . mesti ada orang cakap ' ei dia ni sebenarnya jealous ' , huhu  sikit pun tak eh ? :)

yang facebook aku tu , asyik muka yang sama je yang tulis tulis status apa lah bagai . setiap saat nak cerita ini itu semua . menyampah aku tengok --' *jujur k* diaorang ni sebenarnya mengharapkan likers yang banyak je :) kan ?

k bye :) malas nak cakap :)

p/s : aku dah putus asa weh nak menang dalam contest tu . aku baru 500 likers --' ada lah jugak dua tiga orang girls ni yang dah 1000 lebih :D confirm menang :)
THANKS READING :) LIKE KALAU SUKA YA ;)

No comments: