Followers :)

NO TITTLE XD

waaaaaaaaaa :( esok balik asrama dah .. takut takutt --' (macam tak biasa je balik asrama)

esok aku jumpa lyana , zaimin , ayu , amanda , aisyah , teah ;D huhuu :D

adik aku ni pulak tak habis habis suruh aku download kan game untuk dia --' payah betul . dah ler kena tunggu berjam-jam . tak tahu lah jadi ke tidak ni --' aku suruh dia belanja novel baru weeda airiza tu kalau nak aku download , tapi sampai hari ni aku pun tak dapat . haihh mak aku dah bebel dah sebab aku pandai mintak upah upah dengan adik sendiri . aku pun buat je lah daripada kena dengar bebel mak aku lama lama . stress aku ..

k ler tu je nak cakap . hihiihi :D byebye :D
THANKS READING :) LIKE KALAU SUKA YA ;)

1 comment:

Enel said...

Comel blog...same mcm owner nyer..ahha-pujian ikhlas-

boleh like link ni x..

http://www.facebook.com/KingGoStage